Biznes i kultura

Biznes i kultura

Po poprowadzeniu panelu z cyklu „Współpraca nauki i biznesu”, naturalnym wydaje się, że przyszedł czas na uczestnictwo w spotkaniu „Biznes i kultura”, podczas którego przedsiębiorcy zebrali ponad 14 tysięcy złotych na cele charytatywne. Kultura zawsze potrzebuje wsparcia i mecenatu przedsiębiorców, aby była dostępna dla szerszego grona osób. Zarówno biznes, jak i kultura mogą się wiele od siebie nauczyć i mają sobie wiele do zaproponowania. Twórcami i odbiorcami kultury są przecież mieszkańcy miasta, którzy często są jednocześnie pracownikami firm w sferze biznesu. Razem zatem możemy współpracować i tworzyć społeczeństwo. Instytucje kultury, organizacje, artyści, potrzebują wsparcia finansowego, ważne jest wspólne przyciąganie ofertą wartościowych doświadczeń. Innymi słowy współpraca z biznesem powinna iść w kierunku obustronnej wymiany wiedzy, współpracy i partnerstwie, ponieważ partnerstwo zawsze determinuje współpracę twardszą, długotrwałą i opartą na – tak ważnym w prowadzonych przeze mnie badaniach – zaufaniu.

Powrót do wszystkich wpisów