Zachęcam do nabycia mojej nowej monografii “Wartości kobiece w biznesie”
Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom, szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej. Na podstawie wyników badań opartych na literaturze krajowej i zagranicznej, raportów, materiałów statystycznych oraz innych dokumentów – w książce zebrane są najważniejsze i najciekawsze tematy dla kobiet, o kobietach oraz dla mężczyzn, którzy chcą lepiej kobiety zrozumieć❗️
Jeśli jesteście ciekawi:
– historii przedsiębiorczości kobiet, pisanej białym atramentem, czyli jak przez stulecia aż do współczesności wyglądał zarys brutalnych i niegodziwych faktów społecznej, ekonomicznej i prawnej dyskryminacji kobiet oraz braku społecznego uznania, szacunku do ich pracy oraz godnego wynagrodzenia za nią,
– czyje słowa cytuje Sheryl Sandberg, prezeska Facebooka?
– czyje słowa cytuje Sheryl Sandberg, prezeska Facebooka?
– co oznacza “syndrom oszusta” i czy go posiadasz?
– kim była Mary Parker Follet i wiele innych kobiet, wyprzedzających swoje epoki?
– jak przedstawia się kwestia równości szans dzisiaj i co tak naprawdę oznacza?
– z czym kojarzy się dziś w biznesie kobiecość oraz męskość?
– jakie rodzaje działalności aktualnie prowadzą kobiety a jakie mężczyźni?
– czy i jakie funkcjonują obecnie stereotypy?
– co oznacza aksamitne getto, szklany klif czy syndrom cieknącej rury i wiele innych wyrażeń, to zapraszam do zakupu książki.❗️
A na deser jakie cechy mają kobiety, które odnoszą sukcesy w biznesie i na rynku pracy❗️
– kim była Mary Parker Follet i wiele innych kobiet, wyprzedzających swoje epoki?
– jak przedstawia się kwestia równości szans dzisiaj i co tak naprawdę oznacza?
– z czym kojarzy się dziś w biznesie kobiecość oraz męskość?
– jakie rodzaje działalności aktualnie prowadzą kobiety a jakie mężczyźni?
– czy i jakie funkcjonują obecnie stereotypy?
– co oznacza aksamitne getto, szklany klif czy syndrom cieknącej rury i wiele innych wyrażeń, to zapraszam do zakupu książki.❗️
A na deser jakie cechy mają kobiety, które odnoszą sukcesy w biznesie i na rynku pracy❗️
W książce zawarte są wyniki przeprowadzonych przez ponad dwa lata badań wśród kilkuset właścicielek firm, a także kobiet pełniących funkcje zarządcze i menedżerskie na terenie województwa zachodniopomorskiego – zarówno tych, które odniosły sukces, jak i poniosły porażkę. Na ich podstawie powstał autorski Test na sukces oraz kobiecość i męskość w biznesie, który odpowiada na pytania ile kobiety oraz ile mężczyzny powinno być w człowieku sukcesu, jakie cechy powinny posiadać kobiety, które chcą odnieść sukces w biznesie i na rynku pracy. Zachęcam do przeczytania oraz zapraszam do spotkań w celu przeprowadzenia Testu – ile jest w Tobie kobiety a ile mężczyzny sukcesu
a poniżej można zakupić książkę