Sposób na sprzedaż w małej firmie

Sposób na sprzedaż w małej firmie

Jeśli prowadzisz firmę i dysponujesz świetnym produktem lub usługą w dobrej cenie, to zapewne sam wiesz, iż często okazuje się, że to zbyt mało. Aby odnieść sukces w biznesiefirma musi umieć sprzedawać. Jest to zasada znana w wielkich korporacjach, dużych i średnich firmach. Klasyczne podejście w biznesie zakłada koncentrację na maksymalizacji zysku i prostą zależność: zwiększanie sprzedaży pozwala akumulować kapitał i zapewniać stały rozwój. Rośnie apetyt na ekspansję i sięganie po coraz większy kawałek rynkowego tortu w myśl zasady: inwestuj, rozwijaj, sprzedawaj i zwiększaj przychody. Ale czy tego typu model biznesowy i strategia dotyczą również mikro i małych firm? Czy faktycznie wszystko powinniśmy podporządkowywać sprzedaży i ciągłej presji na realizację wyników? Na ile możliwy byłoby inne podejście?  

Przeczytaj pełny artykuł na stronie sukcespisanyszminka.pl

Sposób na sprzedaż w małej firmie [CZYTAJ WIĘCEJ]

Powrót do wszystkich wpisów

Polityka cookies

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym możliwe jest prawidłowe działanie serwisu.

Więcej informacji