Szkolenie „Obsługa klienta biznesowego i skuteczna windykacja dla start-upów”

Szkolenie „Obsługa klienta biznesowego i skuteczna windykacja dla start-upów”

Kolejne, absolutnie wyjątkowe warsztaty! Tym razem w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta biznesowego. Szkolenie dedykowane grupie szczecińskich, zdolnych i ambitnych start-upowców, odbyło się na zaproszenie Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. W bogatym programie szkolenia – Customer Service jako sztuka budowania relacji oraz nawiązanie i utrzymanie relacji z Klientem. Również negocjacje, wybrane kompetencje sprzedażowe, narzędzia i techniki sprzedaży. Ponadto metody i narzędzia skutecznej windykacji – strategia działania w ramach obowiązujących przepisów prawnych.

Sprzedaż to proces

Każda sprzedaż ma swoje etapy. Jak ważny jest dekalog sprzedaży? Jak zwiększyć ilość spotkań biznesowych? W jaki sposób dotrzeć do nowych kontrahentów? Co jest podstawą skutecznej sprzedaży? Co Klient kupuje najpierw? Co oznacza bycie start-upowcem, czyli co trzeba wiedzieć budując produkt lub usługę? Co leży u podstaw dobrego produktu lub usługi? Jak można to sprawdzić? Co zrobić, aby wszystko szło gładko? Na czym najlepiej zarabiać? Jakich błędów nie popełniać? Jak się buduje strategię? Jak się buduje marketing? A jak portfolio inwestycyjne? Jakie kompetencje i umiejętności są potrzebne? Jak efektywnie i skutecznie wdrażać niezbędne rozwiązania? Również o tym, że czas jest najbardziej wartościowym aktywem. Innymi słowy konkurencja nie śpi, a preferencje klientów się zmieniają. Lecz to tylko ułamek i czubek góry lodowej zagadnień, które pomagają w obsłudze B2B.

To więcej niż firma, to styl życia!

Ciekawe przykłady, dużo zadań, rozmów, konsultacji i negocjacji – bo przecież na tym polega „Obsługa Klienta biznesowego i skuteczna windykacja”. Jedyne czego zabrakło, to czasu. Młodzi, zdolni, ambitni szczecińscy start-upowcy nie mają łatwo. Często poruszają się w dżungli, gdzie nie ma wydeptanych ścieżek, a najważniejsze umiejętności to te, które pozwolą rozkwitnąć w samym sercu początkowego chaosu.

Co wnosi szkolenie z obsługi klienta biznesowego?

Obsługa klienta i negocjacje handlowe są niezbędne w funkcjonowaniu każdej firmy. Dlatego warto zdobywać nową wiedzę oraz nowe umiejętności, które pozwolą osiągać zamierzone cele i jednocześnie budować długotrwałe oraz korzystne relacje z Klientami. Po szkoleniu nabywamy nowe umiejętności w skutecznej komunikacji Klientem, lepiej poznamy siebie, swoich klientów, uczymy się jak z nimi rozmawiać. Powyższe prowadzi do zwiększenia ich i naszego zaangażowania oraz poprawy wyników w firmie!

Sprawdź ofertę szkoleń!

 

Szkolenie Obsługa Klienta Biznesowego

 

Opublikowany przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii Środa, 4 marca 2020

🔴 Szkolenia ze sprzedaży. Obsługa klienta biznesowego➡️ Wreszcie znalazłam chwilę czasu na założenie fanpage, a…

Opublikowany przez Efekt Flow – dr Monika Różycka Środa, 4 marca 2020

2020 rok będzie obfitował w RCIiTT w szkolenia dla start`upów! A pierwsze z nich właśnie się kończy. I nie będziemy ukrywać – było absolutnie wyjątkowe! Dużo zadań, rozmów, konsultacji i negocjacji – bo przecież na tym polega obsługa klienta!Mamy nadzieje, że upewniliście się, że nawet małe i młode firmy mogą dorównać na rynku dużym graczom!Do zobaczenia na kolejnym szkoleniu: Szkolenie: Księgowość i finanse dla start`upów!#aipzut #startup

Opublikowany przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii Środa, 4 marca 2020

 

Powrót do wszystkich wpisów

Polityka cookies

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym możliwe jest prawidłowe działanie serwisu.

Więcej informacji